استقرار بیمارستان صحرایی نیروی دریایی راهبردی ارتش در مرز شلمچه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 118
نویسنده : علی

 

فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر از استقرار بیمارستان صحرایی نیروی دریایی راهبردی ارتش در مرز شلمچه خبر داد.
ناخدا یکم نادر حمودی امروز در حاشیه حضور پرشور زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به دستور امیر فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش، پایگاه دریایی خرمشهر ضمن استقرار مواکب خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، اقدام به راه‌اندازی یک بیمارستان صحرایی در این منطقه کرد. این بیمارستان برای ایجاد خدمات درمانی در مسیر بازگشت، جهت مداوا و درمان زائرانی که احتمالا نیاز به خدمات پزشکی داشته باشند برپا شده است.
فرمانده پایگاه دریایی خرمشهر تصریح کرد: با همکاری‌های به عمل آمده با مسؤولان سازمان منطقه آزاد اروند در مرز بین‌المللی شلمچه، زمین مورد نظر جانمایی و به پایگاه دریایی خرمشهر اختصاص داده شد و امروز این بیمارستان با حضور مسؤولان افتتاح رسمی خواهد شد. در آغاز به کار این بیمارستان، آمبولانس‌های مربوطه و ماشین طب پیشگیری، پزشکان و پرستاران خواهر و بردار همچنین بهیاران در منطقه نسبت به خدمات‌رسانی به زائران اربعین خدمت زسانی را آغاز خواهند کرد.
 وی با اشاره به خدماتی که در این مرکز درمانی ارائه خواهد شد، ابراز کرد: بسته‌های پزشکی برای خواهران و برادران در این بیمارستان پیش‌بینی و داروهای مورد نیاز نیز تامین شده و در کل ارتباط خوبی بین ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه با سازمان منطقه آزاد اروند، مرز بین‌المللی شلمچه و دانشکده علوم پزشکی آبادان در حال انجام است.
 حمودی در پایان خاطرنشان کرد: این بیمارستان دارای پزشک عمومی، پزشک متخصص، اتاق ویزیت، اتاق اورژانس و سالن مجزا برای بستری خواهران و برادران است، همچنین آمبولانس‌هایی نیز پیش‌بینی شده است تا در صورت نیاز به اعزام بیماران به بیمارستان از وجود آنها استفاده شود.




:: برچسب‌ها: شلمچه،نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: